Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Mai multe informații

 
 

Soft Facturare - simplu de utilizat, performant și sigur

 

Am păstrat aceeași interfață extrem de simplă în ciuda complexității programului (fără datele furnizorului, ale clientului sau ale emitentului, fără clickuri inutile gen "adaugă produs" pe ecranul de introducere a facturilor, opțiunile pot fi ascunse, modalitatea de plată se derulează stânga-dreapta, câmpurile calculate automat pot fi ascunse), posibilitatea de introducere a datelor folosind doar tastatura.

Modul de completare a facturii a fost optimizat la maxim. Am păstrat aceeași secvență logică de completare a facturilor ca și la întocmirea manuală.

Un ajutor important la emiterea facturii, este modulul integrat de verificare factură (versiunile Standard și Profesional). Modulul verifică: existența clientului, existența emitentului, cota de TVA, data facturării (să nu fie anterioară datei ultimei facturi), existența produselor, a cantităților, a prețurilor, a modalității de plată, verifică suma achitată numerar să nu fie mai mare de 5000Ron. Verificarea facturii este executată la activarea bifei "Factura este gata". Dacă factura este completată corect, bifa va apărea scrisă cu culoarea verde, dacă nu, veți primi un mesaj concret de avetizare cu poziționarea cursorului la câmpul completat incorect. Verificare avizelor și a proformelor se face la vizualizare, imprimare directă sau transfer în facturi. În plus, în cazul proformelor sau contractelor în valută, dacă a fost omisă introducerea parității, la transfer în facturi, programul avertizează în acest sens.

De asemenea programul dispune de module de verificare și informare a contului IBAN și CNP.

Datele despre clienți, delegați, emitenți, produse, sunt memorate de program. Dacă ulterior folosiți aceleași date, nu veți mai fi nevoit să le reintroduceți.

Aplicația dispune de manager propriu de ferestre. Formularele aplicației se deschid la o dimensiune proporțională cu rezoluția folosită. La redimensionarea ferestrelor, se redimensionează de asemenea, în mod proporțional, și câmpurile. În felul acesta, la mărirea ferestrei, dispuneți de o vizibilitate mai bună a câmpurilor). Ferestrele se pot mării oricât, limita este determinată doar de rezoluție.

Facturile emise, datele de facturare și încasările se salveză în program. Facturile și încasările nu pot fi modificate voit sau accidental ulterior emiterii. Datele salvate în aplicație pot fi regăsite cu ușurință. Dispuneți de numeroase filtre, controale de căutare, ordonarea datelor tabelare în funcție de câmp la acționarea capului de coloană (crescător / descresător pentru datele numerice, alfabetic a-z / z-a pentru datele text, cronologic pentru date de tip dată).

Pe lângă optimizările folosite de Microsoft în Access, codul de programare al aplicației este optimizat la maxim. Din 2007 și până în prezent, am revizuit codul de mai multe ori, fără a intra în detalii privind programarea, am redus timpii de execuție, memoria ocupată, am exclus din fluxul normal de execuție funcțiile cu durată lungă de procesare care pot fi apelate doar la decizia utilizatorului prin folosirea unor controale opționale specifice și am tratat orice erori chiar și cele pur teoretice. Software-ul de facturare face față oricăror exigențe privind rapiditatea funcționării, stabilitatea și prelucrarea unui volum imens de date (avem clienți care folosesc programul cu peste 40000 de facturi).

Diagrama fluxului de date din program

Facturilesunt păstrate în tabele separate în interiorul programului astfel încât tabela care conține facturile emise este accesată doar la înregistrarea facturii. Beneficiați astfel de rapiditate și performanță atât în lucrul local cât și în rețea, securitate sporită și posibilitate redusă de corupere a datelor. Facturile emise sunt protejate într-o tabelă separată, în acest fel sunt în siguranță chiar și la o pană de curent. Primele programe de facturare vândute funționează impecabil cu peste 50000 de facturi emise.

Programul efectuează backup-uri automate, la intervalele de timp definite de dvs, sau manuale din Configurare -> Backup si Arhivare. Dacă stabiliți o cale prin salvare manuală, backup-urile automate se vor efectua în continuare la aceeași adresă, dacă nu programul creează un subdirector Backup în directorul de unde este lansat programul. În cazul backup-urilor automate, programul salvează baza de date cu denumirea de forma "Backup_data". Pentru o siguranță sporită este recomandat ca backup-urile să fie salvate pe al suport (hard drive, server în rețea, etc).

O altă modalitate de efectuare a backup-ului o reprezintă folosirea modulului de rețea (care poate fi folosit și individual). Datele dvs. se sincronizează, manual sau automat, cu baza de date din rețea unde obțineți astfel o copie de siguranță a datelor.

Arhivarea constă în eliminarea din program a facturilor mai vechi de data aleasă de dvs. (versiunile Standard și Profesional). În plus, la versiunea Profesional, pe lângă dată, puteți adăuga criterii avansate de arhivare: facturi anulate, facturi cu o anumită serie sau facturi emise de o anumită persoană. Dacă ulterior doriți să refaceți datele inițiale, puteți să importați arhiva, care va fi ștearsă de program după import. Programul propune denumirea fișierului de arhivă de forma "facturi_emise_pana_la_data" pentru versiunile Standard și Profesional sau "facturi_criteriu_emise_pana_la_data" pentru versiunea Profesional.

Programul dispune de o funcție de verificare pentru a nu încărca în mod accidental arhivă în loc de backup sau invers.

Aplicația de update online: un program mic (200Kb) care se descarcă de pe server în același director cu programul dvs și se execută numai în momentul în care doriți să efectuați actualizarea. Nu vă instalăm nicio aplicație enervantă în startup care să vă consume resursele sistemului, să facă permanent trafic pe internet sau să producă erori și probleme cu firewall-ul. De disponibilitatea updateului sunteți avertizați chiar la lansarea programului de facturare (versiunea Standard sau Profesional). Butonul de update este vizibil doar în cazul există e versiune mai recentă pe server.

Operațiunile efectuate de aplicația de update:
1. Verifică versiunea disponibilă pe server și închide programul de facturare curent.
2. Descarcă versiunea nouă de pe server.
3. Redenumește programul curent cu denumirea "programul dvs_backup_data".
4. Redenumește versiunea nouă cu vechiul nume: "programul dvs".
5. Importă datele din versiunea veche în versiunea nouă.
6. Dacă totul este ok, aplicația de update afișează un mesaj de confirmare, dacă nu, veți primi un mesaj de eroare.

Aplicația de update poate fi ștearsă după terminarea actualizării.

 

Harta site - Sitemap | © 2018 | Program facturare